Dreams To Achieve
Dreams To Achieve

Welcome to my blog 



Haii  I’m LailaTiqaaa :D
Thanks for visiting my blog !
And don’t forget to follow me ;D





Tagboard

Please leave your footprints here


Fellow Friends




Credits

Template : Arrien Inspirit
Edited: LailaTiqaa

Sayangi lah dia selagi kita masih ada dia ♥
Saturday 7 April 2012 • 05:54 • 0 comments

Haii ! nmpk tajuk tu ? ehh  jgn salah sangka ! cuma nak share satu cerita jea ! ;D Hahaha (dari mana laila dpat pun laila tk tau lah ~ Heee ) So , Enjoyy ;DD


Awk , awk lah org yg paling sy SAYANG dan org yg sy BENCI sekali !

Awk org yg pling sy syg sbb ;
>> Awk selalu ada d'sisi sy (: SETIAP masa !
>> Awk selalu text sy dulu setiap mlm sebelum awk tido wlaupun kdang2 awk tau sy xkn blas text awk sbb sy selalu tido awal (:
>> Awk lah org pertama dan terakhir yg ucapkn I Love You pda sy SETIAP hari .
>> Walaupun sy xsenyum skit je , awk dah risau . Awk tkut sy dlm kesedihan .
>> Bila sehari awk xnmpak sy , awk akn cari sy sampai jumpa ! dan awk akn tunjuk kan senyuman awk yg paling manis sekali ! 



Suatu hari , saya nmpak awk . Saya senyum . Saya xnk keruhkn hubungan kite . Tapi ..
Macam biase , awk xblas pun senyuman sy , awk paling muke awk dan pandang seorang kwan perempuan awk .
Korang b'dua b'borak dengan gembira sangat .
HANCUR HATI SAYA , AWAK ):

Saya terus b'jlan tanpa pandang awk lgy .
Saya xnk sakitkn hati saya .
Saya cakap ; SAYA BENCI AWAK ! Saya nk awk mati cpat2 !
Then , sy cross jlan tnpa pndang kiri kanan pun .


 Tiba2 ade bunyi hon kerete . Saya terkejut dan xsempat buat ape2 . Saya tergamam .

TAPI , lebih mengejut kan bile tibe2 je ade org tolak sy . Org tu ialah awk . Saya t'selamat , tapi awk takkk ..
Saya menangis disisi mayat awk .
Saya xsangke yg awk still sayangkn saya .
Saya mintak maaf sangt2 sbb Doakn awk cepat mati . Saya xsangke yg Doa saya t'makbul !
Saya memangis mintak maaf pda awk !

TAPI , semuanya dah terlambat . Awk dah pergi , awk dah pergi selamanya . Awk dah tunaikan janji awk untuk berada disisi sy hingga akhir hayat awk ..

MAAFKAN SAYA , SAYANGKU ..
 
Hmmmmmmm , so ? macam mana ? sedih ? :') or korang takde perasaan ? hahaha , suka suki koranglahhh ! Pernah korang rasa mcam ni ? kalau pernah , mesti sedihkn ? tpi rasanya takde kowt smpai mati ;D hehehehe~ okey , tu je , kbaii !


0 Comments:

Post a Comment


? ?