Dreams To Achieve
Dreams To Achieve

Welcome to my blog 



Haii  I’m LailaTiqaaa :D
Thanks for visiting my blog !
And don’t forget to follow me ;D





Tagboard

Please leave your footprints here


Fellow Friends




Credits

Template : Arrien Inspirit
Edited: LailaTiqaa

Letih Emosi
Friday 12 April 2013 • 08:36 • 0 comments

heypp *muka letih* hmph , tkda mood sebenarnya nak update nii tapi ntah ah .. 
letih . letih gilaaaaaaaaaaaaaaa . tu lh yang aku rasa kebelakangan nii . tapi bukan dari segi fizikal , dari segi emosi . korang pernah tk letih dari segi emosi ni ? semuanya jadi tk betul .. kadang kadang , nk senyum pun terasa susah sangatttt . macam org yg down gila gila . hm , ntah kenapa aku rasa cenni . maybe memang aku letih ? letih ... ermmm .
 tapi kn , letih dari segi emosi ni susah nak sembuh sebenarnya .. (atas kajian aku lahh) letih emosi ni lain dngan letih fizikal . kalau dari segi fizikal , boleh rehat + tidur , dh sihat semula tapi emosi ? hmm , kalau dpat tidur , bagus lh .. masa tidur je tk letih emosi kita ni . tapi bila celik je mata , letih emosi tu akan datang balik .. sampai lah one day , jumpa jalan penyelesaian .. baru okay semula .


 yang aku ni ? hm ntah lh , semua benda rasa tak kena .. even nk senyum pun berat sangat sangat rasanya .. type pun macam malas gila nk mati .. nak keluar rumah pun malas , nk dtang sekolah , jumpa kawan kawan , usha usha boyfriend pun dah rasa tk seronok sangat dh nak buat .. kalau buat pun , ala kadar je .. hm , sedih betul .

aku penat lah . penat , letih ada perasaan macam ni . aku pun tak tahu sangat apa punca aku jadi macam ni kebelakangan ni .. hm .

yeah , i'm so tired .
okay , see ya later . bye ..




0 Comments:

Post a Comment


? ?